Towards Multicultural Reflective Authentic e-Learning by Using a Visual Metaphor

In this paper, we examine the use of visual metaphor as a tool of reflection for supporting growth towards a multicultural teacher. Tampere University of Applied Sciences’ “Multicultural Authentic eLearning” (MAeL) module is offered as part of the school’s post graduate teacher education program. The shoe metaphor functions as a symbol of continuous authentic learning related to the growth process. This study give voices to three MAeL students through reflections they did in their blogs during the module and in post-course joint reflection/summing up. The main findings of the thre

Source: www.editlib.org

Bibiana Vargas

Bibiana Vargas

Furibunda lectora, estudiante para toda la vida, rebelde con causa donde la haya. Inundada de sentido creativo, y todas las demás cosas de la vida normal y corriente.

Otras entradas - ContentART - Twitter - Facebook

Te puede interesar

Dejar un comentario

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies